Islandia - kraina cudów natury cz.2

Hej! Witam wszystkich ponownie w drugiej części posta z zeszłego tygodnia :)


Trzeciego dnia właściwie cały czas jechałam na zachód w stronę Błękitnej Laguny. Po drodze zatrzymałam się na krótką sesję w polach łubinu oraz na polu dawnej lawy, teraz porośniętej mchem. Po dojechaniu do Blue Lagoon, czyli uzdrowiska z dużym basenem, którego woda jest gorąca i pompowana naturalnie. Jest tam bardzo przyjemnie. Zrobiłam sobie przy okazji maseczkę z glinki oraz napiłam się orzeźwiającego smoothie. 








Czwarty i właściwie ostatni dzień przeznaczyłam głównie na Reykjavik. Lecz najpierw pojechałam do małego miasteczka Akranes, w których zobaczyłam dosyć urokliwą latarnię i port. Potem udałam się już na spacer po Reykjaviku. Kupiłam pamiątki i pocztówki, zjadłam obiad i pochodziłam wokół kolorowych domków, robiąc zdjęcia. Weszłam też do pewnego ciekawie zaprojektowanego kościoła w centrum miasta. 























Moje odczucia co do tego kraju są jak najbardziej pozytywne. Islandczycy widać, że są pogodnymi, uprzejmymi i bardzo pracowitymi ludźmi. Jako ciekawostkę powiem Wam, że mieszka tam naprawdę wielu Polaków, ale nie tylko. Ludzie przybywają tam na zawsze lub na rok czy więcej, żeby w spokoju i ciszy odpocząć lub sobie po prostu dorobić. Wiedzieliście, że na Islandii jest tak mało ludzi, że na jednego człowieka przypadają aż cztery owce? Jeśli chodzi o narodowe potrawy to je się tam głównie ryby i jagnięcinę, ale dla tych bardziej odważnych... gnijące mięso rekina! Ja próbowałam kęsa i myślę, że nie zdecydowałabym się na to drugi raz. Poza owcami na wyspie królują maskonury, który są bardzo charakterystycznymi ptakami na Islandii. Ja niestety nie miałam okazji ich zobaczyć, bo zabrakło czasu.
Podsumowując wyjazd uważam za bardzo udany i owocny. Polubiłam Islandię i myślę, że kiedyś na pewno tam wrócę, że zwiedzić północ! 
Mam nadzieję, że oba posty Wam się spodobały, a tym którzy przeczytali do końca wszystko gratuluję. Do zobaczenia za tydzień <3 font="">

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że gdzieś w ogóle można zjeść gnijace mięso rekina :P poza tym świetny opis i zdjęcia 😍 zapraszam również na mojego bloga, może też Cię czymś zaskoczę 😊 - http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meega dziękuje za ciepłe słowa <3 na pewno do Ciebie zajrzę!

      Usuń
  2. Jak dla mnie islandia to takie bajkowe miejsce. Takie magiczne z zupełnie inną kulturą. Zdjęcia są genialne, chyba zaobserwuje bloga, bo bardzo mi się podoba! I wgl - gnijące mieso rekina?! FUUUUU :)

    Zapraszam do siebie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie <3 Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #18
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh my god your so kind, love ya <3 I'll follow you back, cause your page it's georgus!

      Usuń
  5. Przepięknie tam. Z chęcią bym ją zwiedziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam jest pięknie! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są przecudne, tylko czcionka za mała :(
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wiem, że czcionka za mała, ale niestety nie mogę tego zmienić :( coś się zepsuło i nie da rady..

      Usuń
  9. Zazdroszczę <3 Sama chciałabym tam kiedyś pojechać <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się! Piękny, bajkowy kraj. Zdjęcia wyglądają magicznie i skłaniają do zatrzymania się i chwili refleksji ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wybio-300-dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć tego wyjazdu.
    Zdjęcia są cudne, pokazują piękno tego kraju.
    Gnijące mięso rekina....bleeee

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty