Moje ulubione seriale cz.1

Cześć! Dzisiaj przygotowałam post dotyczący kilku moich ulubionych seriali, które mają co najmniej dwa sezony. Zapraszam do czytania!
Ja osobiście uznaję oglądanie seriali za jedną z moich ulubionych form wypoczynku, czy spędzania wolnego czasu. Nie jest to może nic odkrywczego i wymyślnego, ale nie będę kłamać, że to lubię, nawet bardziej niż oglądanie filmów. Mimo tego, że potrafi to zająć naprawdę dużo czasu i nie jest produktywne, zawsze można wyciągnąć coś pozytywnego z oglądania seriali. Ja na przykład oglądam prawie wszystko po angielsku, a do tego z angielskimi napisami. Zawsze daje to coś w nauce języka, a do tego pozwala się dobrze z nim osłuchać. Netflix jest jak dla mnie najlepszym wyborem do tego. Jest na nim bardzo duży wybór filmów i seriali, z całego świata, z możliwością wyboru różnych języków i jakości obrazu.
Moim numerem jeden jest zdecydowanie serial pt. "Słodkie Kłamstewka" ("Pretty Little Liars"). Pisałam już o nim osobny i bardziej dogłębny post, około rok temu. W skrócie, serial jest w stylu detektywistyczno - kryminalnym. Opowiada o czterech dziewczynach, które zmagają się z przerażającym i przebiegłym prześladowcą, który podpisuje się jako "A". Fabuła kręci się głównie wokół poznania tożsamości tajemniczej osoby, ale pojawiają się też liczne wątki miłości, przyjaźni i innych problemów. Ma aż 7 sezonów, a niedługo pojawi się jego spin-off pt. "The Perfectionists". Ja osobiście bardzo się w niego wciągnęłam, uważam, że jest genialny pod każdym względem, a do tego pokochałam wielu aktorów, m.in. Keegana Allena (Tobiego) i Troian Bellisario (Spencer).


Kolejnym serialem, który pragnę polecić jest "Nastoletni wilkołak" ("Teen Wolf"). Jest to serial, który opowiada o losach głównego bohatera, którego życie pewnego razu zmienia się diametralnie. Jego fabuła kręci się wokół wilkołaków i zwykłych nastolatków. Jest pełen akcji i walki dobra ze złem. Ma w sobie również wątki miłości i przyjaźni. Składa się z 6 sezonów. Ja osobiście na początku byłam do niego bardzo sceptycznie nastawiona, ponieważ nie przepadałam za motywem wilkołaków, jednak muszę przyznać, że podczas oglądania bardzo się zdziwiłam. Serial jest świetnie przemyślany, ciekawy i trzymający w napięciu. Najbardziej polubiłam z niego Stilesa (Dylana O'Brien), Lydię (Holland Roden) oraz Isaaca (Daniela Sharmana).


Następnym serialem, którego pokochałam jest "Plotkara" ("Gossip Girl"). Jest on typowo młodzieżowy, niezwykle lekki i przyjemny w oglądaniu. Opowiada o życiu elitarnej grupy bogatych nastolatków w Nowym Jorku, na Upper East Side. Ich intrygi, sprawy i kłopoty (których mają sporo) są przedstawione oczami tytułowej Plotkary, której tożsamość zostaje odkryta w finalnym punkcie serialu. Ma on 6 sezonów. Bardzo polubiłam go za pokazanie życia tych wszystkich osób w ciekawy i intrygujący sposób. Do tego kocham Nowy Jork i wszystko co z nim związane, więc to jeszcze bardziej uprzyjemniło mi oglądanie go. Polubiłam się z wieloma bohaterami, ale moje serce zdecydowanie od początku należało do Chucka (Eda Weswicka) i Blair (Leighton Meester).


Kolejny serial, który bardzo mnie urzekł nazywa się "W Garniturach" ("The Suits"). Opowiada on o dwóch nowojorskich prawnikach, pracujących w słynnej i prestiżowej kancelarii na Manhattanie. Jeden z nich nie ma wyższego wykształcenia, mimo, że posiada wiedzę, kórej nie powstydziłby się żaden dobry adwokat. Drugi natomiast, dostrzegłszy jego talent, daje mu szansę na nowe życie i wyciąga go z bagna, w którym dotychczas się znajdował. Serial jest przedstawiony w humorystyczny sposób, jednak aspekty prawne, czyli rozprawy sądowe itp, są w nim przedstawione bardzo prawdziwie i dogłębnie. Ma on 8 sezonów, jednak Netflix, aż tylu nie oferuje. Ja jeszcze go nie skończyłam, ale jestem w stanie go zdecydowanie polecić fanom Nowego Jorku, przyszłym prawnikom i nie tylko. Ja z bohaterów najbardziej polubiłam Harveya (Gabriela Machta) oraz Donnę (Sahre Rafferty).


Ostatnim serialem, który na ten moment należy do moich ulubionych jest "Dom z papieru" ("La Casa De Papel"). Jest to serial hiszpański, sensacyjny. Jego głównym wątkiem jest przygotowanie, wykonanie i skutki jednego z największych skoków w historii - napadu na hiszpańską mennicę, co jest wydarzeniem fikcyjnym. Ma on jedynie 2 sezony, jednak doskonale trzyma w napięciu, zaskakuje i wywołuje wiele innych emocji. Moimi ulubionymi bohaterami są  Moskwa (Paco Tous), Rio (Miguel Herrán) oraz Nairobi (Alba Flores). 


Dziękuje za przeczytanie tego posta. Zapraszam do dzielenia się w komentarzach swoimi ulubionymi serialami - może któryś mnie zainteresuje - oraz do wyrażania swojej opinii na temat tych, które ja wymieniłam :)

Komentarze

  1. Żadnego z nich nie znaliśmy ale Dom z papieru chyba z ciekawości zobaczę

    https://www.atrakcyjne-wakacje-z-dzieckiem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że chociaż to zainteresowało :)

      Usuń
  2. Ja za serialami tak bardzo nie przepadam, ale dom z papieru obejrzałam i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam zaprezentowanych seriali.
    Obecnie rzadko cokolwiek oglądam... myślę, że dopiero w wakacje nadrobię ciut zaległości :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje będzie dużo czasu na takie rzeczy, także na pewno się wciągniesz. Pozdrawiam również <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty