Pretty Little Liars - moja opinia!

Witam Ciebie czytelniku na moim blogu i zapraszam do przeczytania tego posta. Jeśli Ci się spodoba i będziesz chciał tu kiedyś wrócić to możesz mnie zaobserwować. Zapraszam też do dyskusji w komentarzach.
'Pretty Little Liars' ( 'Słodkie Kłamstewka' ) to amerykański serial telewizyjny, kryminalno-dramatyczny, który powstał na podstawie książek, zatytułowanych tak samo. Opowiada on o czterech dziewczynach - Arii, Spencer, Emily i Hannie - które mieszkają w małym i z pozoru niewinnym Rosewood. Jednak pewnego dnia dochodzi do tragedii, która wstrząsa wszystkimi mieszkańcami - znika dziewczyna - przewodnicząca paczki naszych głównych bohaterek - o imieniu Alison. Rok po tym zdarzeniu dziewczyny przywykłe do normalnego życia bez Ali, zaczynają dostawać dziwne wiadomości od 'A'. Cały serial opiera się na dążeniu dziewczyn do rozpoznania tożsamości ich prześladowcy który zawsze jest krok przed nimi. Z każdym odcinkiem dowiadujemy się nowych tajemnic i sekretów, które kryje małe Rosewood i jego mieszkańcy. Tajemniczy 'A', staje się coraz sprytniejszy oraz brutalny, a lista jego ofiar się zwiększa. Główne role w serialu grają tacy aktorzy jak: Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario, Sasha Pieterse, Ian Harding, Tyler Blackburn, Keegan Allen, Janel Parrish. Wyemitowanych zostało 7 sezonów po około 20 odcinków czterdziestominutowych.
Skoro już przebrnęliśmy przez tę bardziej "formalną" część, teraz możemy przejść do moich odczuć co do tego serialu. Ja osobiście zaczęłam go oglądać około czerwca zeszłego roku, a skończyłam w listopadzie. Jestem nim na prawdę szczerze zachwycona. Polecam z całego serca, osobom lubiącym seriale realistyczne, z nutką tajemniczości i grozy. Akcja, która na pierwszy rzut oka może wydawać się nudna i jednostajna, dla mnie była uzależnieniem oraz głównym tematem moich myśli. Ani razu podczas oglądania nie odczułam tego, że któryś z odcinków jest zrobiony na siłę lub przekombinowany. Z każdym odcinkiem 'Słodkich Kłamstewek' temperatura wzrasta. Jest coraz więcej intryg i niewyjaśnionych sytuacji, które można porównać do małych puzzli, nad którymi musimy się sami zastanowić, aby uzyskać logiczne i poprawne rozwiązanie zagadki, która nie jest oczywista. Zdaję sobie sprawę z tego, że historia przedstawiona w tym serialu nie dałaby rady wydarzyć się na żywo, ponieważ jest tu za dużo zła, które realizuje się w zbyt małym odstępie czasowym. Serial stanowi dobrą przestrogę dla osób w każdym przedziale wiekowym, ponieważ temat anonimowych wiadomości lub nawet pogróżek, jest w tych czasach jak najbardziej popularny. Poza tym całym zamieszaniem ukazuje on również normalne życie bohaterów. Ich relacje z rodziną, życie w szkole oraz sprawy miłosne. Mimo tak młodego wieku i tak wielu spraw na głowie dziewczyny starają się nie poddawać, walczyć o swoje, a co najważniejsze trzymać się razem. Według mnie jest to postawa godna podziwu. Jeśli chodzi natomiast o same postacie to moją największą sympatię wzbudziła Spencer Hastings, która wraz z trwaniem serialu ukazuje nam różne oblicza samej siebie. Bardzo podziwiam Troian również jako osobę poza 'Pretty Little Liars'. Jeśli chodzi natomiast o chłopców to moje serce skradł zdecydowanie Toby Cavanaugh. Keegan jako artysta jest również moją ogromną inspiracją. Z czystym sumieniem polecam obejrzeć 'Słodkie Kłamstewka' każdemu (Netflix jest do tego najlepszą i najwygodniejszą opcją) i z dumą stwierdzam, że jest to mój ulubiony serial!
*Jeśli zaczynasz oglądać : Uważaj na spojlery! Mogą się czyhać wszędzie, nawet na miniaturkach odcinków, bądź profilach aktorów. Natrafienie któryś z nich jest strasznym bólem, nie przejedź się na tym!* Osoby, które oglądały serdecznie zapraszam do wyrażenie swojej opinii na temat PLL w komentarzu.








Komentarze

  1. Sama kiedyś zaczęłam oglądać Pretty Little Liars, ale jakoś nie skończyłam. Po twoim wpisie mam ochotę zacząć jeszcze raz :-) Zapraszam do mnie, ale ostrzegam że dopiero zaczynam i jestem w tym zupełnie zielona :-) https://hennalovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, zwłaszcza jeśli masz nadmiar wolnego czasu ;) Jasne zajrzę do Ciebie!

      Usuń
  2. Słyszałam o tym serialu, ale jeszcze nie przemoglam się, żeby zacząć go oglądać :* genialny wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzałam na razie półtora odcinka pierwszego sezonu, ale zaczęło mi się podobać, więc przerwałam, bo na razie nie mam czasu, żeby mnie tak długi serial wciągnął. ;) ale chyba niedługo do niego wrócę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie oglądałam tego serialu. Może niebawem się zmotywuje, kto wie, tym bardziej, że lubię takie typowo zagadkowe historie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie oglądałam tego serialu, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii! <3
    Moja koleżanka zarówno oglądała ten film jak i czytała książkę i była zachwycona!
    Może i ja się skuszę, w końcu został mi tydzień ferii trzeba go dobrze wykorzystać!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam cały, zawsze będę mieć do niego duży sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ! już dawno mam za sobą cały serial, ale teraz postanowiłam sobie przypomnieć pierwsze sezony i tak właśnie jestem już na 5 haha :D , choć jak dla mnie finał meeega słaby i spodziewałam się czegoś WOW !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm mnie akurat finał zachwycił i doprowadził do łez, ale chyba miałaś większe wymagania :))

      Usuń
  8. Uwielbiam ten serial :) Super wpis :*

    Pozdrawiam
    http://www.ohmystyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać ze nigdy nie oglądałam :x

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty