Filmy, które podbiły moje serce
Cześć! Witam Was w dzisiejszym poście. Stwierdziłam, że podzielę się z Wami kilkoma filmami, po których obejrzeniu płakałam\byłam zachwycona. Moja wiedza filmowa jest bardzo słaba, ponieważ nie mam czasu oglądać ich za wiele. No, ale przejdźmy już do konkretów.
1. Szybcy i Wściekli
Pierwszym filmem, a raczej serią filmów jaką polecam są "Szybcy i Wściekli". Pierwszy z film z serii pojawił się na ekranach kin w 2001 roku. Ostatnio wyprodukowana ósemka, miała premierę w 2017. Cała seria nie jest ze sobą szczególnie powiązana, oprócz kilku przewijających się bohaterów. Filmy opowiadają o zmaganiach pewnego gangu samochodowego, z różnymi misjami i problemami. Mnie osobiście bardzo podobały się wszystkie części oprócz Tokio Drift, który nie przypadł mi po prostu do gustu. Moimi ulubionymi są dwa ostatnie filmy, czyli 7 i 8 część. Aktorzy grający główne role w większości filmów to: Vin Diesel, Paul Walker [*], Tyrese Gibson, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Ludacris, Gal Gadot, Sung Kang, Jason Statham. Reżyserem jest Rob Cohen. Polecam każdemu, kto lubi filmy akcji z przekazem!
2. Kamienie na szaniec
Drugim filmem, który podbił moje serce jest film "Kamienie na szaniec". Powstał on na podstawie książki autorstwa Aleksandra Kamińskiego, natomiast został wyreżyserowany przez Roberta Glińskiego. Został on wyprodukowany w 2014 roku. Film opowiada o przygodach pewnej grupy młodych, warszawskich harcerzy m.in. "Rudego", "Zośki" i "Alka". Film jest okropnie wzruszający, oglądając go, nie było momentu, żebym nie miała łez w oczach. Super gra aktorska i ukazanie tego co czuła tamta młodzież, podczas II Wojny Światowej. Aktorzy grające główne role to: Tomasz Ziętek, Marcel Sabat, Kamil Szeptycki, Artur Żmijewski, Danuta Stęka, Magdalena Koleśnik, Irena Melcer, Sandra Staniszewska, Andrzej Chyra. Polecam wszystkim, ale zwłaszcza tym, lubiącym wzruszające filmy historyczne!
3. Sala samobójców
Trzecim filmem, który mnie zachwycił jest "Sala samobójców". Powstał w 2011 roku, przez Jana Komasy. Film opowiada o Dominiku Santorskim i jego życiu w szkole i w domu. Jest on wyśmiewany przez rówieśników, przez co przestaje chodzić do szkoły i uczyć się do matury. Problemy z jego bogatymi i nadopiekuńczymi rodzicami, doprowadzają do tego, że chłopak w skutek pogłębiającej się depresji, nie chce wychodził z pokoju. Poznaje własną internetową "rodzinę", własny odległy i fikcyjny świat. Aktorzy grający główne role to: Jakub Gierszał, Roma Gąsierowska, Agata Kulesza, Krzysztof Pieczyński, Bartosz Gelner. Film jest poruszający i skłaniający do przemyśleń. Polecam dla osób z silną psychiką!
I to by było na tyle. Dziękuje Wam z góry za wszystkie komentarze i mam nadzieję, że komuś ten post pomoże wybrać film na wieczorem filmowy z herbatą i ciepłym kocem. Pozdrawiam i do potem! <3 p="">3>
1. Szybcy i Wściekli
Pierwszym filmem, a raczej serią filmów jaką polecam są "Szybcy i Wściekli". Pierwszy z film z serii pojawił się na ekranach kin w 2001 roku. Ostatnio wyprodukowana ósemka, miała premierę w 2017. Cała seria nie jest ze sobą szczególnie powiązana, oprócz kilku przewijających się bohaterów. Filmy opowiadają o zmaganiach pewnego gangu samochodowego, z różnymi misjami i problemami. Mnie osobiście bardzo podobały się wszystkie części oprócz Tokio Drift, który nie przypadł mi po prostu do gustu. Moimi ulubionymi są dwa ostatnie filmy, czyli 7 i 8 część. Aktorzy grający główne role w większości filmów to: Vin Diesel, Paul Walker [*], Tyrese Gibson, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Ludacris, Gal Gadot, Sung Kang, Jason Statham. Reżyserem jest Rob Cohen. Polecam każdemu, kto lubi filmy akcji z przekazem!
2. Kamienie na szaniec
Drugim filmem, który podbił moje serce jest film "Kamienie na szaniec". Powstał on na podstawie książki autorstwa Aleksandra Kamińskiego, natomiast został wyreżyserowany przez Roberta Glińskiego. Został on wyprodukowany w 2014 roku. Film opowiada o przygodach pewnej grupy młodych, warszawskich harcerzy m.in. "Rudego", "Zośki" i "Alka". Film jest okropnie wzruszający, oglądając go, nie było momentu, żebym nie miała łez w oczach. Super gra aktorska i ukazanie tego co czuła tamta młodzież, podczas II Wojny Światowej. Aktorzy grające główne role to: Tomasz Ziętek, Marcel Sabat, Kamil Szeptycki, Artur Żmijewski, Danuta Stęka, Magdalena Koleśnik, Irena Melcer, Sandra Staniszewska, Andrzej Chyra. Polecam wszystkim, ale zwłaszcza tym, lubiącym wzruszające filmy historyczne!
3. Sala samobójców
Trzecim filmem, który mnie zachwycił jest "Sala samobójców". Powstał w 2011 roku, przez Jana Komasy. Film opowiada o Dominiku Santorskim i jego życiu w szkole i w domu. Jest on wyśmiewany przez rówieśników, przez co przestaje chodzić do szkoły i uczyć się do matury. Problemy z jego bogatymi i nadopiekuńczymi rodzicami, doprowadzają do tego, że chłopak w skutek pogłębiającej się depresji, nie chce wychodził z pokoju. Poznaje własną internetową "rodzinę", własny odległy i fikcyjny świat. Aktorzy grający główne role to: Jakub Gierszał, Roma Gąsierowska, Agata Kulesza, Krzysztof Pieczyński, Bartosz Gelner. Film jest poruszający i skłaniający do przemyśleń. Polecam dla osób z silną psychiką!
I to by było na tyle. Dziękuje Wam z góry za wszystkie komentarze i mam nadzieję, że komuś ten post pomoże wybrać film na wieczorem filmowy z herbatą i ciepłym kocem. Pozdrawiam i do potem! <3 p="">3>
Jeśli chodzi o "Szybkich i wściekłych" to uwielbiam te filmy ♥ Mogłabym je oglądać w kółko i w kółko. Ale to tak samo jak wszystkie, w których występuje Jason Statham *o*
OdpowiedzUsuń"Kamienie na szaniec" mi się podobało, ale nie było w nim tego "czegoś".
"Salę samobójów" mam w planach już parę lat... wypada to nadrobić :D
Sama mogę polecić "W obronie własnej" z Jason'em Statham'em, ten film ma w sobie to coś ♥
Pozdrawiam cieplutko :*
zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com
Dziękuje za Twoją opinię <3 Również pozdrawiam!
UsuńSala samobujców jest porywajaca szczególnie gra Romy Gąsiorowskiej. Kamieni na szaniec nie oglądałam Szybcy i wściekli no kasyka zabawnej rozrywki z duża dawką adrenaliny.Vin Diesel ubustwiam.
OdpowiedzUsuńTaak zgadzam się :)
UsuńWszystkie filmy, które podałaś oglądałam i są fantastyczne!
OdpowiedzUsuńTo się cieszę, że mamy podobne gusta <3
UsuńWszystkie z wymienionych przez Ciebie filmów oglądałam po kilka razy :) Uwielbiam je i nie mogę się doczekać kolejnej części "Szybkich i wściekłych " :).
OdpowiedzUsuńTaak ja też <3
UsuńBardzo lubię całą serię ,,Szybkich i Wściekłych" trudno mi zliczyć ile razy oglądałam każdą część. Pamiętam jak nie umiałam doczekać się premiery ósmej części a jak już była w kinach to niemal siłą wyciągnęłam na seans przyjaciółkę i świetnie się bawiłyśmy. Oglądałam zarówno ,,Kamienie na Szaniec" jak i ,,Salę Samobójców" i o ile Kamienie były świetne tylko brakowało mi Alka zdecydowanie za mało go było to ,,Sala Samobójców" totalnie nie trafiła w mój klimat a po obejrzeniu całego filmu stwierdziłam, że mogłam lepiej spożytkować ten czas.
OdpowiedzUsuńAczkolwiek bardzo ciekawy post! ;)
Pozdrawiam x
No rozumiem każdy lubi co innego, ale dzięki za wyrażoną opinię ;)!
UsuńWszystkie oglądałem <3
OdpowiedzUsuńhttps://miloushpisze.blogspot.com
To fajnie <3
UsuńUwielbiam moment w którym znam wszystkie filmy o których jest wspomniane w jakimś poście :D
OdpowiedzUsuńCo do S&W - oglądałam 2 pierwsze części i nie były złe, ale nie zachwyciły mnie na tyle, żebym oglądała dalej. Choć muszę przyznać, że mam ochotę dać tej serii drugą szansę po "It've been a long day, without my friend..." <3
Następnych dwóch nie miałam okazji zobaczyć, ale oba zdecydowanie zamierzam :D
Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
Czytam, piszę, recenzuję, polecam
Polecam Szybkich i wciekłych, z każdą następną częścią są lepsi (oprócz Tokio Drift) i pozdrawiam :)
UsuńOoo kamienie na szaniec ogladalam na lekcji, zgadzam sie fajny film. Sale samobojcow, jeszcze nie mialam okazji, ale kiedys na pewno ogladne ;))
OdpowiedzUsuńhttp://agnieszka-to-ja.blogspot.com/
No to super! ;)
UsuńZdecydowanie muszę nadrobić "Szybkich i wściekłych". Pozostałe propozycje widziałam, choć nie zapadły mi w pamięć tak bardzo, jak na przykład "Róża" Wojtka Smarzowskiego. Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńZdecydowanie muszę nadrobić "Szybkich i wściekłych". Pozostałe propozycje widziałam, choć nie zapadły mi w pamięć tak bardzo, jak na przykład "Róża" Wojtka Smarzowskiego. Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńRozumiem - może obejrzę ;)
UsuńTez uwielbiam te filmy :)
OdpowiedzUsuńmój blog, hooneyyy
:)))
UsuńNie oglądałam tylko `Kamieni na szaniec`
OdpowiedzUsuńW takim razie polecam obejrzeć ;)
UsuńKażdy z tych filmów obejrzałam, jednak największy sentyment mam do "Kamieni na szaniec".
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie!
PAPIEROWY KUBEK
No to świetnie! Również pozdrawiam :)
Usuńraczej to nie moje typy filmów. za polskimi produkcjami nawet nie przepadam, ale oglądałam salę samobójców. a szybcy i wściekli mnie drażnią :P
OdpowiedzUsuń