Idą święta!

Już tylko 14 dni do świąt! Ja jednak czuję tę atmosferę już teraz. Dlatego na dzisiaj przygotowałam post o tematyce świątecznej. Będę starała się przekazać wszystko to co chcę w jak najbardziej zwięzły sposób, bo lanie wody w tym temacie nie będzie konieczne.
Niedawno były Mikołajki. Ja otrzymałam kilka drobiazgów oraz kalendarz adwentowy, pierwszy raz w życiu. Wiem, to trochę dziwnie brzmi, ale nigdy nie pamiętałam na czas o zakupie takowego "kartonu" ze słodkościami. Tegoroczny grudzień już zaczęłam bardzo przyjemnie. Złapałam równowagę w niektórych prywatnych sprawach i staram się myśleć pozytywnie. Z bardziej przyziemnych rzeczy, po prostu korzystam z takiej pogody, jaka aktualnie jest w moim regionie. Jest po prostu ciemno i deszczowo, a więc po powrocie do domu ubieram ciepłe skarpetki, zapalam świeczkę lub wosk i słucham świątecznej muzyki. Wiadomo, że niekażde popołudnie wygląda tak leniwie. Walczę jeszcze z jakichś przedmiotów przed wystawieniem ocen, ale już naprawdę nie mogę się doczekać tego odpoczynku od szkoły. Choinkę już ubrałam, powoli z rodziną planujemy dania świąteczne. Parę dni temu kupiłam również prezenty dla moich bliskich, jak prawie zawsze. Mam nadzieję, że w tym roku wszystko wyjdzie tak cudownie i magicznie, podobnie jak w ubiegłych latach. Jeśli chodzi o ten rok to podsumowanie pewnie też się tutaj pojawi, jednak już teraz mogę napisać, że był on wspaniały, ale równie ciężki. Dużo się działo. Oby przyszły zaowocował w pozytywne wydarzenia.
Jeszcze parę słów ode mnie, właśnie dla Ciebie. Już teraz życzę Tobie wesołych świąt spędzonych w gronie bliskich osób. Miłej i ciepłej atmosfery, uśmiechu na twarzy oraz pysznego jedzonka. No i może jakichś czaderskich prezentów. Pamiętaj jednak, że niekażdy może spędzać ten czas, tak jakby chciał, więc nie zapomnij o takich osobach. Daj w te święta innym coś od siebie <3 nbsp="" p="">








Komentarze

  1. Też już powoli zaczynam czuć tą atmosferę świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od września nie mogę się doczekać świąt i odpoczynku od szkoły ha ha. Ale dopiero niedawno poczułam atmosferkę bożonarodzeniową. Chyba też wyciągnę świeczuszkę, władze muzykę i otulę się w koc ( na naleśnika oczywiście) a może zrobię sobie kakao. Bo przez ciebie nabrałam na nie ochoty. Ps. Masz bardzo ładny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze troszkę i święta nie mogę się doczekać :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czuje atmosferę świąt, więc już nie mam ochoty na nic najlepiej by było cały czas spędzić w łóżku czytając książki, oglądając filmy czy po prostu wyjść na spacer. Pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno czuję tę atmosferę, haha. niestety nie mam kiedy się nią nacieszyć, bo mam ogrom zajęć i obowiązków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozumiem :| Ale już niedługo przerwa od tego wszystkiego, więc trzeba myśleć pozytywnie!

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia, fajnie masz udekorowany pokój :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/new-design-poznan-ice-festival-2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju to bardzo miłe, dziękuje! <3 I jasne, odwdzięczę się.

      Usuń
  7. Klimatyczne zdjęcia. Nie mogę doczekać się świąt. Dziękuje za życzenia i Tobie również życzę świat w rodzinnym gronie.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także nie mogę uwierzyć, że już za niecałe 2 tygodnie święta, ale już nie mogę się ich doczekać!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! :) Bardzo fajny post, gratulacje. Ja jeszcze nie czuje tego świątecznego klimatu niestety, bo nie mam obok mojej rodziny, ale już niedługo! :)

    Zapraszam do siebie www.ohmystyle.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje bardzo i życzę Ci żebyś poczuła to jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczna atmosfera towarzyszy mi już od kilku dni, ahhh uwielbiam ten czas! <3
    Ładne, klimatyczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam tego jeszcze nie czuje, ze niedlugo swieta.
    Super wygladasz. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo poczujesz, no i dziękuje bardzo :)

      Usuń
  13. Również już czuję tą atmosferę a wczoraj ubierałam choinkę i jest jeszcze bardziej świątecznie w moim pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już od 1 grudnia odliczam do świąt. Jest to mój najlepszy czas w roku, bardzo rodzinny❤ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze tydzień i święta 😀bardzo się cieszę bo będę w Polsce

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty